Nu är lägret över.Igår kl 10 blev de hämta...

bild0789 (MMS)

Nu är lägret över.Igår kl 10 blev de hämtade.Efteråt var det städning som gällde för oss.När det var klart så blev vi bjudna på lunch på en restaurang sen var det hemgång.Det har vart en kul men tuff vecka med mycket jobb från när man gick upp kl 7.30 tills kl 11.30 på kvällen.Oftast gick man ju inte och la sig då utan satt å pratade en stund...Jag har ridit nästan varje dag,vilket jag inte trodde och därför inte hade så mycket ridkläder med mig.Ett par ridbyxor å hjälmen iaf.Alla har varit väldigt snälla och trevliga mot den svenska tjejen.:-)Varje kväll har jag haft lektion i svenska hästord,sista kvällen bara svenska ord som jag tyckte de borde känna till.:-)Nu kan jag oftast hänga med i en ett samtal och förstå sammanhanget,och jag som inte kan tyska.Idag blir det att vila.Just nu sitter jag å kollar på hästtävlingar som är på ridskolan.Just nu är det körning.:-)Det här var en kort sammanfattning av veckan.Mer kommer.:-)Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0